27.03.2022
Зацверджаны рэгламенты адмінпрацэдур ў сферы дзяржаўнай рэгістрацыі нерухомай маёмасці

Сёння ўступае ў сілу пастанова Дзяржаўнага камітэта па маёмасці ад 25 сакавіка 2022 г. № 11 "Аб зацвярджэнні рэгламентаў адміністрацыйных працэдур".
Пастановай зацверджаны рэгламенты адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў адносінах да суб'ектаў гаспадарання, прадугледжаныя падпунктамі 16.1.1-16.1.8, 16.1.10-16.1.14 адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў адносінах да суб'ектаў гаспадарання, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 24 верасня 2021 г. № 548, наўзамен вызначаных главой 17 адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 лютага 2012 г. № 156, звестак, якія запытываюць падначаленыя Дзяржаўнаму камітэту па маёмасці дзяржаўныя арганізацыі пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур па заявах юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, прыведзеных ў дадатку да пастановы Дзяржкаммаёмасці ад 19 чэрвеня 2012 г. № 20.
Рэгламентамі вызначаны:
- асаблівасці ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур тэрытарыяльнымі і рэспубліканскімі арганізацыямі па дзяржаўнай рэгістрацыі нерухомай маёмасці, праў на яе і здзелак з ёй;
- дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, якія прадстаўляюцца зацікаўленай асобай, а таксама запытываюцца (атрымліваюцца) упаўнаважаным органам самастойна;
- звесткі аб дакуменце, які выдаецца (прымаецца) упаўнаважаным органам па выніках ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры;
- парадак падачы адміністрацыйнай скаргі.
Апошнія навіны